KONKURS „FUNDUSZ SOŁECKI – NAJLEPSZA INICJATYWA”

Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego przystąpił do ogólnopolskiego konkursu „FUNDUSZ SOŁECKI – najlepsza inicjatywa” organizowanego przez Krajowe Stowarzyszenie Sołtysów.
Konkurs „FUNDUSZ SOŁECKI – najlepsza inicjatywa” ma na celu promowanie najlepszych i najciekawszych projektów finansowanych w ramach funduszu sołeckiego.  Konkurs ma za zadanie docenienie tych sołectw, które są aktywne, mają pomysły i chcą się nimi dzielić.

Konkurs skierowany jest do sołectw z terenu województwa łódzkiego, które realizowały na przestrzeni lat 2010-2017 projekty finansowane ze środków wyodrębnionych w ramach funduszu sołeckiego lub w których fundusz sołecki stanowił wkład własny.

Laureat I miejsca zostanie nominowany do krajowej edycji konkursu.

Warunkiem uczestnictwa jest prawidłowe i terminowe złożenie formularza zgłoszeniowego w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź. Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa w dniu 10 stycznia 2018 roku (decyduje data wpływu).

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z REGULAMINEM I WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE


  • 1 grudnia 2017
Bądź na bieżąco i otrzymuj informacje na maila:

Urząd Gminy w Grabowie

ul. 1 Maja 21, 99-150 Grabów

Telefon: (63) 2734121
Faks: (63) 2191052
E-mail: grabow@grabow.com.pl

Godziny pracy Urządu Gminy

Poniedziałek 7:30 - 17:00
Wtorek 7:30 - 15:30
Środa 7:30 - 15:30
Czwartek 7:30 - 15:30
Piątek 7:30 - 14:00